lördag 26 november 2011

Adventspyssel och betongidé

Veckan har rusat fram och jag har bara jobbat, jobbat och jobbat, men nu är det äntligen helg.

Jag har en idé om ett betongpyssel som än så länge bara ser ut som en skog av tändstickor, men jag hoppas ni ska få se resultatet i morgon...


Idag har jag plockat frarm en del av adventspyntet och njuter av att stjärnorna lyser så vackert. Tyvärr blir det inga bra bilder i kvällsmörkret så jag återkommer med det en annan dag. Mina livsviktiga adventspynt är granriskrans med belysning på carportväggen, en liten gran utanför dörren och givetvis den stora stjärnan i vardagsrumsfönstret... sen har det naturligtvis blivit lite till, men utan de där tre pynten är det inte advent! Vad kan du inte vara utan i adventstid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar