söndag 27 november 2011

Bilder från dagens pysslande....


Lite bilder från dagens pysslande i det Schäringska hemmet.
Minns ni det här hjärtat jag gjorde för längesen....

....har fått en ljusslinga och ser ut så här, numera. Idén är inte min egen, jag hittade den hos Fiffiga systrar https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjsAl0bdKCt6y0zW-uUZ7w5b-fY4LbZ-JKQjfr6CJBRrsRdiifuWurb01qO6Vxadm2WGKuVYmM20a0Tq33dYJtg3fnhcWK5U8v2A2KSXcR-iYZX-dKZXBlKqruMchtg5YeEZKChlQUnW_rS/s1600/16.jpg



Den här kransen är obligatorisk på väggen på carporten, det första man ser när man kommer till oss.



Bocken och Grisen hälsar er välkomna in....



...till det adventspyntade huset...




2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din kommentar och titt hos mig, blev givet så nyfiken och var bara tvungen att kika in på din fina gran, den gillas i massor, liksom hjärtat med mosssa! Massor av inspiration hittar jag här, och dessutom otroligt tänkvärda rader i inlägget ovan... KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack, Theerese, jag kommer återkomma till din blogg :-)

    SvaraRadera