tisdag 1 november 2011

Nu börjar jag om igen!

Hej, alla kära vänner i cybervärlden. Det var ett tag sen jag bloggade och anledningen till att jag slutade var ju att hela webbhotellet bara la ner, utan förvarning eller synlig anledning. Trist, men livet går ju vidare.

Idag tänkte jag bara berätta att jag längtar så infernaliskt efter att få börja julpynta. Det kliar i fingrarna att sätta igång med ljusstakar, stjärnor och tomtar (på loftet?).  I den alldagliga livsmedeslbutiken hittade jag en jättefin kruka idag, som kommer bli utmärkt att göra adventsljusstake av... vänta och se, så kommer snart en bild. (Ja, jag ska klura ut hur jag ska lägga in bilder också, men det blir ett senare problem...)

I övrigt, så funderar jag på hur jag ska få ihop mössan som dotera önskar sig i julklapp och hur jag ska hinna med alla små finurligheter som än så länge bara klurats ihop i min skalle. Jag har nog egentligen inte tid att jobba de närmsta veckorna. Undrar hur jag ska lägga fram det för min arbetsgivare?

Nä, nu har jag så mycket att göra så jag får nog sluta här, så jag får nåt gjort alls i kväll.
Massor av välkomstkramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar